خرید تردمیل

Wiki Article

فاکتور دیگری که معمولا باعث افزایش قیمت تردمیل خانگی می‌شود، وزن قابل‌تحمل ان است. پس لازم به ذکر است که حتماً قبل از خرید تردمیل خانگی، حداکثر وزن قابل‌تحمل ان را از فروشنده بپرسید و یا در دفترچه مشخصات دستگاه بررسی کنید.

همچنین، استفاده از یک تردمیل خانگی قیمت مناسب به شما امکان می ‌دهد در هر زمانی از روز ورزش کنید. مهم نیست صبح زود یا آخر شب باشد، شما می ‌توانید با استفاده از تردمیل خانگی، در هر زمانی که برای تان مناسب است، ورزش کنید.

هنگام استفاده از تردمیل، خودتان را در حالتی عمودی نگه دارید و از خم شدن و قوز کردن پشت خودداری کنید.

انجام این کار به شما کمک می ‌کند تا عضلات بازو و شانه را به شکل صحیح فعال کرده و از تنش در ناحیه گردن جلوگیری کنید.

چه نوع تردمیلی بخرم

طاهالند، مرکز خرید تردمیل‌های برند و باکیفیت در ایران است. شما می‌توانید تردمیل‌های موجود در سایت را با بهترین قیمت خریداری نمایید. با خرید تردمیل شما می‌توانید هر زمان که لازم بود می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود خرید تردمیل را به آنها منتقل کنید.

تردمیل ‌های خانگی و تردمیل ‌های باشگاهی هر دو ابزارهای بسیار موثری برای تمرینات کاردیو و تقویت قلب و عروق هستند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط انجمن‌های پزشکی مختلف، ورزش می‌تواند به طور مؤثر به شما در تنظیم سطح قند خون کمک کند.

بله، تردمیل خانگی ممکن است در حین استفاده صدایی تولید کند، اما بسیاری از مدل‌ ها با استفاده از فناوری‌ های جدید و قطعات ضد صدا طراحی شده ‌اند تا سطح صدای تولید شده را کاهش دهند.

تردمیل‌های مدرن، قابلیت‌هایی نظیر اندازه‌گیری ضربان قلب و یا شمارش گام‌های شما را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهند.

قابلیت تاشوندگی، این امکان را به شما می‌دهد تا در مواقع بلااستفاده بودن آن را جمع کرده و در گوشه‌ای از خانه قرار دهید.

توجه : برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از قطع و تناوب برق ، حتماً از محافظ برق با قدرت بالا ( یخچالی ) استفاده نمایید. توجه : دستگاه جهت مصارف خانگی میباشد و جهت بالا بردن طول عمر دستگاه پس از هر ۳۵ دقیقه استفاده ((مداوم)) باید ۱۰ دقیقه خاموش شود تا به دستگاه استراحت داده شود .

بله، بیشتر تردمیل‌ های خانگی قابلیت تنظیم سرعت را دارند. معمولاً می‌ توانید سرعت را به صورت دستی یا با استفاده از برنامه‌ های پیش‌ فرض تردمیل تنظیم کنید.

ویبراتور لاغری ، دمبل ایروبیک ، گیره ایمنی ، روغن سیلیکون ، گیره(بست)دراز و نشست

Report this wiki page