لیست قیمت لوازم یدکی اسکانیا

Wiki Article

از جمله قطعات جهت ترخیص لوازم یدکی ماشین سنگین می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یعنی در این شرایط، شما قطعاتی را خریداری کرده‌اید که با کیفیت مناسب و قابل‌ قبولی برای شما، کار خواهند کرد.

بخش دیگر توربوشارژ یک سیستم خنک کننده‌ داخلی به نام اینتر کولر است. این سیستم به منظور خنک کردن هوای خروجی از سوپاپ دود تعبیه شده است.

تایید خرید مورد به سبد خرید اضافه شد مشاوره و پشتیبانی

یکی دیگر از اهداف این مجموعه ارائه خدمات پس از فروش به تمامی محصولات ایران خودرو بوده و در زمینه تهیه و توزیع و یا خرید و فروش، صادرات و واردات قطعات یدکی انواع مختلف خودروها و ارائه خدمات پس از فروش آن‌ها نیز فعالیت داشته است.

همان طور که در پاراگراف های بالا روند کاری شرکت ایساکو را برای شما شرح دادیم باید به این نکته پی ببرید که پروسه کار این شرکت بسیار شبیه به برند های رقیب ایرانی خود است اما نکته جالب اینجاست که ایساکو حتی بعضی از محصولات خود را با نام خود وارد بازار نمیکند بلکه با نام شرکت هایی که قطعات خط تولید همان خودرو را تامیین میکنند به بازار ارائه میکند.

اگر تمایل به بررسی و شناخت انواع برند لوازم یدکی خودروهای مختلف داخلی ادامه مقاله و خارجی دارید بهتر است با شرکت و مجموعه هیوندای جنیون پارت نیز به میزان کافی آشنا شوید.

به صورت کلی شرکت اسکانیا با داشتن پشتوانه قدیمی و تجربه بسیار خوبی که دارد میتوان گفت یکی از پرچم دار هایی میباشد که در عرصه کشنده ها و اتوبوس ها فعالیت دارد و هر ساله سعی در بهتر نمودن این محصولات را دارد.

مجوزهای ترخیص کپسول اکسیژن / ۰ تا ۱۰۰ ترخیص کپسول اکسیژن از گمرک

ترخیص پنیر پیتزا از گمرک / ۰ تا ۱۰۰ واردات پنیر پیتزا به ایران

برای بسیاری از افرادی که از انواع متفاوت قطعات مربوط به ترخیص لوازم یدکی خودرو استفاده می کنند، دستیابی به محصولات با کیفیت و دارای درجه کیفی استاندارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین، ترخیص لوازم یدکی ماشین سنگین از کشورهایی که در زمینه تولید و ارائه انواع مختلف قطعات ماشین سنگین فعالیت می کنند، روشی مناسب جهت دستیابی به لوازم مورد نیاز با بهترین کیفیت است.

پمپ روغن نیروی لازم برای کار را از میل‌لنگ تامین می‌کند. این نیرو توسط تسمه‌تایم یا زنجیر تایم به آن منتقل می‌شود. این پمپ در مدار روغن کاری که مسیری معین به سمت قطعات مختلف موتور ماشین است، روغن را به آن‌ها می‌رساند. پمپ روغن درون کارتر قرار دارد.

قطعات و لوازم‌ یدکی خودرو به‌ طورکلی شامل قطعاتی است که در بخش‌های بدنه، جلوبند و گیربکس خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای خودروهای مختلف، متفاوت هستند.

این دسته از قطعات باید با نوع خودروی شما دارای تناسب و هماهنگی باشند.

Report this wiki page